Thursday, January 10, 2013

Precious memory




We had a couple and one had his birthday during their stay here.
Then, we gave them a birthday cake as surprise!
Have a good look at the picture above.
They look so happy and that made us happy, too.
These things bring us lots of happiness, energy and satisfaction:)
Like this event, we are willing to do something for you!
So please feel free to ask us if you have something in your mind!
Let's make your stay even more special together;)

以前私たちの宿に、カップルさんがお泊りに来られました。
その際彼の誕生日だったので、サプライズということでバースデイケーキをプレゼントさせていただきました!
上の写真をご覧ください、とても幸せそうで私たちもとてもハッピーになれました。
このようなことが私たちに働く幸せ、エナジー、満足をくれます:)
このように、ぜひぜひ何かご要望がありましたらお手伝いさせてください!
ご一緒にここでの宿泊をより一層スペシャルにしましょう;)

No comments:

Post a Comment